دوره آموزش سئو و به همراه حقایق ناشناخته درباره آموزش سئو

Wiki Article

حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود. سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند.

این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید.

دوما مدرس این دوره از بهترین متد برای انتقال تجربه خودش به شما استفاده میکنه و دقیقا روش منحصر به فرد آموزش تعاملی رو به کار میبره که بر طبق آمار میزان رضایت از برگزاری دوره در حدود ۹۰ درصد و بیشتر بوده ...

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

سئو پیچیدگی و ظرافت زیادی دارد که نیازمند مطالعه همیشگی و دانش به روز است. نکته مثبت این است که شما همیشه در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

تلاش میکنیم با شبیه سازی میان علم سئو و دانش پزشکی درک مفاهیم سئو را ساده تر کنیم. این مثال ساده به ...

آموزش سئو به سبک وبسیما. آموزش رایگان تکنیک های حرفه ای سئو در مقالات، کتاب های الکترونیکی و فیلم های آموزشی تخصصی.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسیات‌های خبررسانی سئو هستند:

پیمان عزیز خوشحالیم که نقشی در جهت یادگیری و رسیدن شما قله های موفقییتون داشتیم , این نظر شما برای ما خیلی ارشمنده و افتخار میکنیم که دانشجویی مثل شما داریم , موفق باشید.

اما اگر جریمه هم شدید یک راه بازگشت دارید؛ لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید.

از دقتتون هم ممنونم، لینک داخلی دوبار نوشته شده بود که درستش کردم، فقط مورد اول (لینک هایی که به سایتتون داده شده) همون بک لینک خارجی هست :]
سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

بک‌لینک به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایت و محتوای لینک دهنده کمک زیادی نمی‌کنه و حتی امکان داره آسیب هم بزنه. در کل رپرتاژ بهترین روش گرفتن بک‌لینک هست.

یه محتوا رو در نظر بگیرید که فقط از کلمات تشکیل شده باشه و نه جمله اگر این محتوا از سایت های خارجی با گوگل ترنسلیت ترجمه بشه و در سایت خودمان قرار بگیره آیا از طرف گوگل کپی کار شناخته میشیم؟

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

منظور از سئوی کلاه سفید تکنیک‌هایی است که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع پیدا کند.

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این آموزش تضمینی سئو مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

میدان رقابت سئو هیچ‌وقت خالی نخواهد شد! یکی از مهم‌ترین معایب سئو این است که رقبای شما همیشه در تلاش هستند تا رتبه عالی شما را به سایت خود اختصاص دهند.

حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم.

گوگل مدام در حال آپدیت و ارائه الگوریتم‌های جدید است و دیر یا زود می‌تواند دست شما را بخواند.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.

Report this wiki page